La transformació tecnològica, digital, ambiental i de sostenibilitat que afronten tots els entorns empresarials i industrials es troba en el punt de mira d’empreses de totes mides i sectors. El packaging és un d’ells.
Conèixer casos reals de transformació digital, l’aplicació en el procés productiu i una empresa líder que ho porta integrant com una estratègia de creixement i consolidació ens ajudarà a veure quines son les tendències, cap on evoluciona el mercat, quines tecnologies s’apliquen al sector, quins avantatges aporta la digitalització i el risc de no fer-ho.
Treballarem també sobre la reflexió estratègica que implica aquesta aposta per la digitalització de la mà d’un expert amb una sessió pràctica.
Jornada adreçada a les empreses de tota la cadena de valor del Packaging.
PROGRAMA
9.30h. Benvinguda
Paula Arias, Secretària General de la UEA
9.40 h. La reflexió estratègica de l’empresa davant la transformación digital
Ricard Rocosa, Responsable del Departament de Estratègia i Competitivitat i en l’entorn d’Industria 4.0 del Centre Metal·lúrgic de Sabadell
10.00 h. La digitalització al Pakaging. Casos d’èxit:
Packvision, visió artificial, robòtica i automatització en el Packaging
José Cortes, CEO de E21 Desing Technologies.
La digitalització com a estratègia a Font Packaging Group
Martina Font, Directora Corporativa i d’Innovació de Font Packaging Group i CEO de Kartox
10.45 h. Taller pràctic: La transformació del procés, el producte i el model de negoci.
11.00 h. Col·loqui
11.15 h. Clausura
Preu: Gratuït, requereix inscripció prèvia